Dedeman – din nou

Asadar, desi personal ocolesc Dedeman din motivele expuse cu alta ocazie, simbata am ajuns din nou pe acolo.

Am luat un huta-huta la 230 lei. Misto nevoie mare. Doar ca montajul dureaza frate mult. Si trebuie sa se potriveasca si suruburile ca altfel desfaci de-ti vine acru.

Am mai luat si doua sezlonguri. Mari si comode si misto. La 140 lei bucata.

Doar atit ca erau atit de imense incit abia le-am bagat in masina. Cred ca au peste 2m bucata. Problema era ca trebuia sa mai iau o persoana pe linga nevasta-mea. Si nu aveam loc. M-a chinuit putin, am trolat mirlanii cu transportul din fata magazinului.

Acasa realizez ca unul din sezlonguri era construit cam prost si trebuia inlocuit. Ca spatarul se sprijinea doar pe o parte.

Duminica merg relax inapoi si il schimb. N-am pierdut prea mult timp pe acolo ca totul a mers relativ rapid.

Totusi. Pentru ca Dedeman monitorizeaza internetul, sugerez conceptul de coada unica la biroul de informatii. Plus pipitele blonde de acolo sa invete sa se miste cu talent. Cea care m-a servit simbata a fost super de treaba si s-a miscat rapid. Dar colega ei memora nus ce naiba cu niste clienti pe acolo. Si rasfoia diverse prostii. Mergeti dragilor in vizita la Hornbach si observati cam cit de repede se pot misca cei de acolo.

Si inca o chestie, voi inca mai aveti produse fara coduri de bare pe raft? Luati anagajatii de urechi. Nervii cei mai mari apar la case. Si sincer ca-mi sare tanadara cind vad cite un dubios care fix produsul ala l-a luat. Sper doar sa nu mai vindeti suruburi la bucata ci la kg, cum se face in lumea civilizata.

 

 

 

 

2 thoughts on “Dedeman – din nou”

  1. Buna ziua,
    Va multumesc pentru aprecierile si sugestiile comunicate.
    Am inregistrat sugestiile dumneavoastra si va asigur ca acestea vor ajunge in atentia conducerii companiei care le va analiza impreuna cu alte propuneri de acest fel.
    Pentru solicitari de informatii, sugestii si sesizari, nu ezitati sa contactati Serviciul Suport clienti Dedeman, pe adresa de e-mail suportclienti@dedeman.ro sau la numarul unic de contact 0234.525.525
    Cu respect,
    Marioara Dospinescu
    Coordonator Serviciu Suport clienti Dedeman

    1. Buna,
      Chiar asta e numele? Sau doar un alias?
      Serios, exista oameni in tara asta care pot face lectii de eficienta pe afacerea asta. Luati unul, il platiti probabil bine si foarte bine, si apoi il sustineti in ceea ce vrea el sa faca. Dupa 2 luni maxim (desi cred ca si o luna e mult) o sa vina cu un raport in care specifica tot ce e a gasit si solutiile propuse. Si o sa va ajute in implementare.
      Un nene din asta poate face minuni.
      O sa va spuna o gramada de lucruri pe care voi le ignorati.
      Pornind de la accesul in magazin blocat de trepadusii aia privati, de carucioarele total aiurea concepute pina la aranjarea culoarelor prin magazin si altele. O sa va fac o lista. Dar degeaba daca cel mult va uitati si pe ea si asa ramine.
      Am multe de spus, insa cind vad ca la o casa ajung niste nespalati care fix produsul fara cod de bare l-au nimerit si totul se misca cu incetinitorul, apoi ma scuzati, dar eu ma enervez.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *